Ons Verhaal

Jaaroverzicht Wietske 2023

Wietske

Mijn korte jaaroverzicht

Lieve mensen, wat is 2023 voorbij gevlogen. Het was een bruisend jaar met nieuwe liefde, daarover straks meer!

Het begon in  januari met voorraad tellen. En voor een van onze klanten hebben we “buitenleven” pakketten gemaakt voor alle dealers van rolluiken.

Weer muziekaal bezig zijn

Via mijn vriendin Sietske werd ik gewezen op een “nieuw talent” orkest. Het “nieuw talent” orkest richt zich op mensen die graag (weer) een muziekinstrument willen bespelen om later aan te sluiten bij een van de muziekkorpsen. Onder leiding van Roelof spelen we nu iedere dinsdag in de Poarte in Sleat (Sloten) En mag ik de drumpartijen doen. Onwijs leuk om dit, samen met onze gezellige groep, te doen. Lijkt je dit ook wel iets, je kunt je altijd bij ons aansluiten!

After Sales

Ook heb ik veel van mijn vaste klanten bezocht. Daarvoor zat ik onder andere in Zeeland. Wat is het daar mooi, als Friesland, maar dan net even anders. Ik heb een bezoek gebracht aan Kaasboerderij Shellach. Wat een prachtige grote winkel hebben zij daar opgebouwd. Aanrader.

Flamenco

Al vele jaren dans ik Flamenco in Leeuwarden en deze zomer hebben we in Harlingen op de visserijdagen een presentatie gegeven. Het podium was angstaanjagend groot. Dus mega zenuwachtig. Maar wat een belevenis, samen met mijn mede dansers, mochten we daar voor een zeer enthousiast publiek onze Flamenco pasjes demonsteren.

Dag van de Zorg

Voor het eerst dit jaar hebben we pakketten bedacht voor de Dag van de Zorg.  En meteen mochten wij 1500 pakketten leveren. Ik was heel blij en trots dit te mogen doen voor deze 1500 zorg medewerkers. Hopelijk kunnen we in 2024 nog meer zorg toppers verwennen.

Nieuwe Liefde

Ja en dan ten slotte. Last but zeker niet least. Vond ik via mijn eigen kaaspakket.com een hele knappe en lieve vriend. Hij bestelde een kaaspakket voor zijn ouders in Nederland. En hij woont zelf in Noorwegen. Ik zag deze bestelling binnenkomen en dat gebeurd niet dagelijks (vanuit Noorwegen) Dus stuurde ik een mail. Zo van, wat leuk een bestelling uit Noorwegen, daar zou ik ook nog wel eens op vakantie willen. Dat was het begin van een e-mail wisseling, later veel bellen en appen.

En stond ik in september in Noorwegen voor zijn neus.

Zeker lieve mensen het was best een heel bijzonder jaar 2023!

Ook voor jullie allemaal hoop ik dat 2023, ook al is het natuurlijk nog niet ten einde, een heel goed jaar was.

Wil je nog dit jaar (2023) je klanten bedanken, je medewerkers bedanken? Wacht niet te lang met het regelen van relatiegeschenken en kerstpakketten. Het persoonlijke en lieve gebaar van een relatiegeschenk en kerstpakket blijft altijd.

Vanuit Sloten (Sleat) wens ik iedereen een warme kerst met familie en vrienden en een heel voorspoedig 2024

Liefs, Wietske

Bereikbaar via: 0514 855118, wietske@kaaspakket.com